ResNet
Toukokuu 25, 2013, 10:50:03 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Vain ResNettiin rekisteröityneille jäsenille on NYT oma osio!

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Äänestys
Kysymys: Oletko päässyt käyttämään ns. taistelijan pimeätähtäin VV 2000:tä?
Kyllä.
En, mutta olen nähnyt sen.
En.
Mikäs se oikein on?
Eipä kiinnosta!

Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oletko käyttänyt pimeätähtäin VV 2000?  (Luettu 1387 kertaa)
Pare
Stay Alert - Stay Alive
Ylläpito
Kuuluu kalustoon
Poissa Poissa

Primus Inter Pares!

« : Lokakuu 03, 2009, 10:28:53 »

Elikäs oletko päässyt käyttämään ns. taistelijan pimeätähtäin VV 2000:tä?

http://www.mil.fi/maavoimat/kalustoesittely/index.dsp?level=66&equipment=174

Ja perinteiseen tapaan mielipiteitä, ajatuksia ja kokemuksia aiheesta ja aiheen vierestäkin  Wink.
tallennettu

petri
Ylläpito
Kuuluu kalustoon
Poissa Poissa

« Vastaus #1 : Lokakuu 03, 2009, 12:56:45 »

Pääkantolaitteessa hyvä..tai lähes, mutta aseessa erinomainen!
tallennettu

VaaRPsto 1/83 EPtri

Si vis pacem, para bellum.
ritsa
Vieras
« Vastaus #2 : Lokakuu 03, 2009, 14:16:29 »

en ole edes nähnyt moista.
tallennettu
Kaupunkijääkäri
Super jäsen
Poissa Poissa

« Vastaus #3 : Lokakuu 03, 2009, 15:03:55 »

Hyvä tuote pilattu täysin käsittämättömillä ja kalliilla ratkaisuilla. Pääkanto- ja kiinnitys/kohdistuslaitteet surkeita. Joitain muita ongelmia myös. Uskomatotna että kelpasi tuollaisena pv:lle
tallennettu
petri
Ylläpito
Kuuluu kalustoon
Poissa Poissa

« Vastaus #4 : Lokakuu 03, 2009, 15:51:14 »

Hyvä tuote pilattu täysin käsittämättömillä ja kalliilla ratkaisuilla. Pääkanto- ja kiinnitys/kohdistuslaitteet surkeita. Joitain muita ongelmia myös. Uskomatotna että kelpasi tuollaisena pv:lle

Päänkantolaitteessa olen käyttänyt enemmän kuin aseessa. Mikä tekee päälaitteen mielestäsi niin surkean?

Kallis laitehan tuo on mutta hyvä, hyvä että kelpasi peevelle... Wink
tallennettu

VaaRPsto 1/83 EPtri

Pare
Stay Alert - Stay Alive
Ylläpito
Kuuluu kalustoon
Poissa Poissa

Primus Inter Pares!

« Vastaus #5 : Lokakuu 03, 2009, 19:53:19 »

Saman tyyppiset kokemukset ja ajatukset Wink
tallennettu

Kaupunkijääkäri
Super jäsen
Poissa Poissa

« Vastaus #6 : Lokakuu 03, 2009, 20:09:30 »

Päänkantolaitteessa olen käyttänyt enemmän kuin aseessa. Mikä tekee päälaitteen mielestäsi niin surkean?

Kallis laitehan tuo on mutta hyvä, hyvä että kelpasi peevelle... Wink

Pääkantolaite on täysin helvetistä joka suhteessa, kooltaan, käytettävyydeltään, painoltaan, hinnaltaan.

Kohdistinjalkaviritelmä on samaa sarjaa. Kohdistus pitäisi olla itse laitteessa tyyliin pv:n punapistetähtäimet tai acogit.
tallennettu
petri
Ylläpito
Kuuluu kalustoon
Poissa Poissa

« Vastaus #7 : Lokakuu 04, 2009, 00:13:04 »

Pääkantolaite on täysin helvetistä joka suhteessa, kooltaan, käytettävyydeltään, painoltaan, hinnaltaan.

...verrattuna mihin?Huh Mä en ole vielä nähnyt yhtään höyhenen kevyttä pääkantolaitetta joka toimisi ajatuksen voimalla!
tallennettu

VaaRPsto 1/83 EPtri

Kaupunkijääkäri
Super jäsen
Poissa Poissa

« Vastaus #8 : Lokakuu 05, 2009, 12:13:05 »

...verrattuna mihin?Huh Mä en ole vielä nähnyt yhtään höyhenen kevyttä pääkantolaitetta joka toimisi ajatuksen voimalla!

Verrattuna muihin vastaaviin tuotteisiin joita on markkinoilla. Tuota häkkytäväkkyrää ei kukaan pysty pitkään päässä pitämään kun tuppaahirtämään ja aihuettamaan kivasti päänsärkyä. Tämä on ollut oikeastaan jokaisen kommentti joka noita on käyttänyt.

Mutta turha tuohon on taketua. Paras hyöty noista saadaan kunn ne on asennettu aseeseen kiinni mutta siihen littyy sitten taas muuta problematiikkaa.
tallennettu
petri
Ylläpito
Kuuluu kalustoon
Poissa Poissa

« Vastaus #9 : Lokakuu 05, 2009, 13:35:02 »

Verrattuna muihin vastaaviin tuotteisiin joita on markkinoilla. Tuota häkkytäväkkyrää ei kukaan pysty pitkään päässä pitämään kun tuppaahirtämään ja aihuettamaan kivasti päänsärkyä. Tämä on ollut oikeastaan jokaisen kommentti joka noita on käyttänyt.

Mutta turha tuohon on taketua. Paras hyöty noista saadaan kunn ne on asennettu aseeseen kiinni mutta siihen littyy sitten taas muuta problematiikkaa.

Myöntää täytyy ettei se ole olleskaan mukava, mä en saanut päänsärkyä sen käytöstä mut osittain voi syy olla myös se että mul on häränniska! Grin

Liikkumisesta jos halutaan hakea jotain miinusta niin kyl oli vaikeaa liikkua metsässä kun etäisyyden arviointi meni koko ajan päin...honkia! Wink
tallennettu

VaaRPsto 1/83 EPtri

Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!