|
Pare
|
 |
« : Joulukuu 02, 2010, 09:23:49 » |
|
Oletko rekisteröitynyt inttikaverit.com porttaaliin? Lyhyesti: Inttikaverit tarjoaa mahdollisuuden löytää vanhat armeijakaverisi ja vastaavasti tulla löydetyksi. http://www.inttikaverit.com/Oletko muuten löytänyt tätä kautta inttikavereita?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kaitsu
|
 |
« Vastaus #1 : Joulukuu 02, 2010, 12:47:25 » |
|
Olen rekisteröitynyt ja on löytynytkin inttikavereita, jotka sittemmin facebookissa kavereina.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
HUOM!!! Mielipiteeni on henkilökohtainen, eikä edusta minkään yhdistyksen/yhteisön virallista kantaa!
|
|
|
Finmaiden90
Nuorempi jäsen

Poissa
|
 |
« Vastaus #2 : Joulukuu 02, 2010, 13:07:12 » |
|
Kaverit löyty jo intin aikana..mistäs muualtakaan kuin naamakirjasta  . Siellä siis edelleen pidetään yhteyttä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pare
|
 |
« Vastaus #3 : Syyskuu 08, 2011, 22:26:11 » |
|
Jotenkin tuntuu että "oman porukan" immeiset ei paljoa käytä Inttikavereita, koska hyvä jos tulee kaksi tai kolmekertaa viestiä vuodessa ja yleensä joku kaveri on vaan päivittänyt tietojaan...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
varareserviläinen
Vieras
|
 |
« Vastaus #4 : Syyskuu 09, 2011, 10:26:22 » |
|
kyllä olen. mopo-ajan kavereista samassa komppaniassa kuin minä 4 muuta inttikaveria.kaikkiin heihin olen ollut yhteydessä.yksi on luutnantti,yksi alikersantti ja kolme jääkäriä.minä mukaanlukien.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kapires
|
 |
« Vastaus #5 : Joulukuu 29, 2011, 23:53:24 » |
|
Nyt rekisteröidyin kun tämän kyselyn huomasin. Laitoin pari kuvaa ja pari viestiä menemään samantien. Löysin tosin vain yhden varman tutun.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jos ei ikinä muuta mielipidettään, ei ole oppinut mitään!
|
|
|
|
Kaitsu
|
 |
« Vastaus #6 : Helmikuu 23, 2012, 08:55:52 » |
|
Onkohan tämä lopetettu?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
HUOM!!! Mielipiteeni on henkilökohtainen, eikä edusta minkään yhdistyksen/yhteisön virallista kantaa!
|
|
|
|
kessu
|
 |
« Vastaus #7 : Helmikuu 23, 2012, 18:46:27 » |
|
Onkohan tämä lopetettu?
Ei kai: http://www.inttikaverit.com/
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mielipiteet ovat aiheuttaneet tässä maailmassa enemmän ikävyyksiä kuin rutto ja maanjäristykset.
|
|
|
|
Kaitsu
|
 |
« Vastaus #8 : Helmikuu 24, 2012, 00:33:30 » |
|
Toimiiko sulla? Mä en pääse millään.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Faultier
|
 |
« Vastaus #9 : Helmikuu 24, 2012, 03:14:44 » |
|
Jotenkin tuntuu että "oman porukan" immeiset ei paljoa käytä Inttikavereita, koska hyvä jos tulee kaksi tai kolmekertaa viestiä vuodessa ja yleensä joku kaveri on vaan päivittänyt tietojaan...
Ei ne sun ikätoverit ole Pare enää vanhoilla päivillään alkanut nettiin ja muihin hömpötyksiin tutustumaan. Vaan olis ne kyllä meikäläisenkin tupakvaerit kattoneet hassuna jos joku olis alkanut jostain laajkaistasta höpisemään naamakirjasta puhumattakaan. Mulla tuli kanssa "Verkkosivu ei ole käytettävissä" enkä muista milloin olen viimeksi käynyt. Saattaa olla kyllä joku isompi päivitystyökin. Siitä ei ole montaa vuotta kun yks tuttu ehdotti niitä lisäämään rt-palveluspaikat sinne ja baskeripoikia on kai jo yli puolet käyttäjistä. Ongelmana alko oleen, että oli jaoteltu saapumiserittäin ja missioittain eikä komppanioittain tai posettain ja rosvoroottoreille ei ollut lainkaan vaihtoehtoa. Sille piti tulla joku korjaus ja muutenkin jotain kehitystyötä piti olla tiedossa. Tiedä sitten. Muistaakseni tuolla ei vielä juuri ollut niitä maksullisia osuuksia kun koulukaverien puolella. Siksi kai kehitystyökin on ollut hitaampaa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 24, 2012, 03:20:19 kirjoittanut Faultier »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pare
|
 |
« Vastaus #10 : Helmikuu 24, 2012, 23:56:53 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fältväbel
Wanha Wääpeli
Aktiivinen jäsen

Poissa
Puolivuosisataa vanha ryynäävä puskajussi
|
 |
« Vastaus #11 : Maaliskuu 20, 2012, 09:00:42 » |
|
Siellä ollut itse jo vuosia,kolme inttikaveria kirjautunut sisälle. Muutaman kuvan laittanu itsestäni nyt ja inttiajoilta. ei siellä oikein mitään tapahdu,käyn ja kattelen silloin tällöin jos olis jotain
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Suomalaisen miehen on pidettävä huolta ampumataidostaan,koskaan ei tiedä milloin sitä tarvitaan.
|
|
|
|
Pare
|
 |
« Vastaus #12 : Maaliskuu 20, 2012, 12:30:24 » |
|
Jep, elämä on laiffia 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
PAKKI
Nuorempi jäsen

Poissa
|
 |
« Vastaus #13 : Marraskuu 23, 2012, 10:43:06 » |
|
INTTIKAVERIT- on lopettanut netissä toimintansa.harmi kun löysin sieltä 4 jä saman komppanian kaveria.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
koti-uskonto-isänmaa-vapaus.
|
|
|
|
Pare
|
 |
« Vastaus #14 : Marraskuu 23, 2012, 12:52:40 » |
|
INTTIKAVERIT- on lopettanut netissä toimintansa.harmi kun löysin sieltä 4 jä saman komppanian kaveria.
Enpä tiennyt asiasta, harmi. No, jostain varmaan tulee uusi samantyyppinen portaali kohta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|